Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Articles in Press
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Announcements
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 1 (1995)
Vol. 4 No. 1 (1995)
Published:
1995-06-30
Editorial
Explorando relações entre cognição e cultura na Educação Matemática
José Manuel Matos
1-6
PDF (Português)
Articles
Sistema de signos e aprendizagem conceptual
Terezinha Nunes
7-24
PDF (Português)
A teoria das representações sociais e a cognição matemática
Guida de Abreu
25-41
PDF (Português)
Participação dos estudantes portugueses de 9 e de 13 anos de idade no "Second International Assessment of Educational Progress" - Matemática
Glória Ramalho
43-65
PDF (Português)
Students alternative frameworks about the notion of limit
Eduarda Moura
67-82
PDF
Artigo Selecionado
O movimento construcionista social na Psicologia moderna
Kenneth J. Gergen
83-102
PDF (Português)
Language
English
Português
Indexing and databases
Index Copernicus
Sherpa Romeo
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Make a Submission
Make a Submission