Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Articles in Press
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Announcements
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 2 (2004)
Vol. 13 No. 2 (2004)
Published:
2004-12-30
Editorial
Editorial
Henrique Manuel Guimarães, Darlinda Moreira, Hélia Oliveira
1-2
PDF (Português)
Articles
Resolvendo adição de fracções através do simbolismo matemático e através de âncoras
Maria Soraia Cruz, Alina Spinillo
3-29
PDF (Português)
Développement d´ingénieries de formation des enseignants pour líntégration de logiciels de géométrie dynamique
Teresa Assude, Brigitte Grugeon
31-50
PDF (Français)
Práticas profissionais dos professores de Matemática
João Pedro Ponte, Lurdes Serrazina
51-74
PDF (Português)
Desafios da Complexidade: Novas tendências de reconceptualização curricular
Idália Sá-Chaves
75-86
PDF (Português)
Recensão
O professor e o desenvolvimento curricular
Adair Nacarato
87-93
PDF (Português)
A Fidelidade à Origem. O desenvolvimento de uma professora de Matemática
Maria Cabral
95-101
PDF (Português)
Language
English
Português
Indexing and databases
Index Copernicus
Sherpa Romeo
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Make a Submission
Make a Submission